Ylläpitäjä

 Sugar
Olen siis tällainen tyttö, heikkona PetShoppeihin (: Ihan niinkuin et olisi sitä jo huomannut :D Minulla on oma kisu, Norjalainen Metsäkissa Fire ''Piipu''<3 Rakastan valokuvausta, videointia, ja kaikkea Petseihin liittyvää. Älkää sitten välittäkö, kirjoitan Petsit aina suurella alkukirjaimella. Pelaan myös LPSOta, ja ylläpidän LPSO blogia. Kutsu minua vaikka Sukruksi :D

Mitään kovin henkilökohtaisia tietoja en tule luovuttamaan, mutta tässä kuitenkin jotain:
Minulla oli ennen blondit hiukset, mutta nykyään enemmänkin vaaleanruskeat. Tällä hetkellä minulla on myös vaaleita raitoja <3 Silmäni ovat siniset. Tykkään kovasti puuhastella tietokoneella, ja kaikki elekrtoniikka kiinnostaa. Valinnaiseni koulussa onkin siis ATK (: Tykkään myös muodista ja vaatteista, lempivärini ovat musta, valkoinen & harmaa, vaikka en kyllä mielestäni ole mikään kovin synkkä ihminen :D Täällä netissä ulkoasuissa suosin etenkin kirkkaita värejä, pinkkiä ja turkoosia, limeä unohtamatta... Ikääni täällä en ainakaan toistaiseksi kerro, mutta sen voin vinkiksi sanoa, että menen ensi vuonna yläasteelle.

Sukrun tavoittaa myös näistä paikoista...
Koululainen - Sugar^^
Youtube - SugarPetShops 
LPSO - CherryDream